Zara neinvestuje do reklamy, přesto se o řetězci ví. Jak to?

Related Articles

Uvědomili jste si někdy, zda si vybavujete reklamu na značku Zara? Zřejmě byste museli pátrat v paměti skutečně hluboce. Jak to?

Zara totiž vyznává „politiku nulové reklamy“ a angažuje se v tomto směru minimálně. Společnost raději než do marketingu investuje procento z příjmů do otevírání nových obchodů. Ty má umístěny na strategických místech v atraktivních lokalitách, což k šíření zájmu o značku bezpochyby přispívá.

Oděvy ze Zary si navíc poměrně rafinovaným způsobem dělají reklamu samy. Vždyť oblečení z tohoto oděvního řetězce nosí i samotná britská vévodkyně z Cambridge.

Vévodkyně Kate si oblíbila z této konfekce například modré sako nebo šaty, taktéž v modrém provedení. Svými cenově dostupnými modely inspiruje ženy po celém světě a dokazuje, že jako aristokratka si na předraženou parádu zrovna nepotrpí. Lepší reklamu s význačnější celebritou si tak Zara snad ani nemohla přát.

Chcete se dozvědět více o dalších zajímavostech či o špercích? Mrkněte na náš blog.

Popular Articles